Kontakta oss

Undrar du över något? Vill du tipsa oss om förbättringar? Välkommen Med dina synpunkter och frågor.

Felanmälan BUTIKSLOKALER
Tel: 010-447 42 18
Eller e-post:  felanmalan@strompilen.se 

 

Tel: 072-589 33 66 

Centrumchef 
Janne Wiktorsson  janne.wiktorsson@strompilen.se

Uthyrning

Kontakta Centrumchef

Centrumledningskontoret

Besöks- och postadress:
Strömpilsplatsen 20
907 43 Umeå

Fakturaadress:
Kontakta Centrumkontoret 

 

Tidigare köpta Presentkort

Fram till slutet på 2015, sålde vi presentkort. Ej inlösta presentkort går att lösa in ett år från laddningstillfället.

Du kan enkelt kontrollera saldo på ditt presentkort genom att följa instruktionerna på baksidan av kortet.

Våra utmärkelser

Visum vägen Priset 2011 - nominerade

Med motiveringen:

Citycon arbetar medvetet FÖR Ett Hållbart samhälle och Har manga Ganger prisats FÖR SITT Miljöarbete. Deras Tänk Kring Hållbarhet Stracker sig docka Langré mottagare mottagare än odlar Miljöfrågor, Citycon tjära Det Ett steg Langré och Har medvetet VALT Samhalls som leverantör DÅ Det stöttar Bara DEN Tanken. Från Början sträckte sig Uppdraget kassorna Fastighetsskötsel I Områdes Män Affären HAR HeLa Tiden vuxit och Senast Ficks Samhalls Uppdraget attR städa Gemensam lokalytor i området.

 

Årets Marknadsförare I Umeågalan 2009.

Umeågalan 2009

Med

motiveringen:. Alla Kan vi bidra till Förändring GENOM ATT Göra Aktiva val. Får vi dessutom Hjälp i Traven attR i vardagen, i Enkla SATT, Agera klokt Blir Det Så mycket lättare Med Kampanjer som Integre ÄR som Andra HAR mannen marknadsfört SIG GENOM ATT TA samhällsansvar. Det ÄR Kampanjer som också Gett Kommunen uppmärksamhet och Satt oss Umeåbor i Kartan som engagerade och ansvarstagande Konsumenter.

Läs om Umeågalan>

 

Vinnare Guldfyren 2009.

GuldfyrenNorrlands Eget marknadsföringspris

2009 års pris Går till Strömpilens Köpcentrum Nämnden för kampanjen "No plastc pasar" med  motiveringen:. In Ett snillrikt Satt Har man skapat sv Kampanj Där en Ringa Insats förvandlats Till en Stor miljöförbättring SOM GER Bärkraft i Sikt
Guldfyren ÄR Norrlands Eget marknadsföringspris och Delas ut tills håla Enskilda marknadsföringskampanj som givit Mest Avtryck i Norrland framgår Enligt Året.